Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ID TECH 3

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΚΟΥΤΡΑΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
dc.contributor.author ΓΕΛΑΡΔΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΑΜ 2096)
dc.contributor.author ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ, ΜΙΧΑΗΛ (ΑΜ 2258)
dc.date.accessioned 2022-11-15T09:10:43Z
dc.date.available 2022-11-15T09:10:43Z
dc.date.issued 2022-11
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10650
dc.description.abstract Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη σχεδίαση και ανάπτυξη τρισδιάστατου κόσμου (Level Design) με τη χρήση του προγράμματος Radiant καθώς και την προβολή της στη μηχανή id Tech 3. Από τη δεκαετία του 1990, διαφορετικές μηχανές παιχνιδιών (Game Engines) έχουν δώσει την ικανότητα στους προγραμματιστές να σχεδιάζουν εικονικούς κόσμους αλλά και ολόκληρα παιχν ίδια. Στην παρούσα πτυχιακή γίνεται μια ιστορική αναδρομή των παιχνιδιών πρώτου προσώπου και γίνεται αναφορά σε διάφορα Game Engines με ιδιαίτερη βαρύτητα στην id Tech καθώς και το Radiant. Στόχος της πτυχιακής είναι η ανάπτυξη μιας, σε όλες τις πτυχές, ο λοκληρωμένης τρισδιάστατης πίστας σε συνδυασμό με σύνταξη κώδικα, την οποία θα διαβάζει το παιχνίδι Call of Duty (2003) el
dc.language.iso el_GR el
dc.title ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ID TECH 3 el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής