Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ‘Internal Combustion Engine’ του Dr. Emad Tomad Karash.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΔΟΥΣΜΠΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
dc.contributor.author ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟYΛΟΣ, ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (6921)
dc.contributor.author ΖΙΑΓΚΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ (6946)
dc.date.accessioned 2022-07-18T11:02:45Z
dc.date.available 2022-07-18T11:02:45Z
dc.date.issued 2022-07
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10521
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στη μελέτη μηχανών εσωτερικής καύσης, οι οποίες έχουν πληθώρα χρήσεων στην ανθρωπότητα όπως για παράδειγμα σε οχήματα, αγροτικά μηχανήματα, κινητήρες πλοίων, αεροπλάνων, βιομηχανίες κλπ. Το συγκεκριμένο βιβλίο αποτελείται από 6 κεφάλαια από τα οποία λαμβάνουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη δομή , τις αρχές λειτουργίας καθώς και τον ρόλο που έχουν ως εργαλεία στην καθημερινότητα μας. Το πρώτο κεφάλαιο μας εισάγει αρχικά στο να γνωρίσουμε την ταξινόμηση των κινητήρων. Μέσα από μια αναδρομή στο παρελθόν μαθαίνουμε πώς ήταν η πρώτη θερμική μηχανή που κατασκευάστηκε και πότε εφευρέθηκαν οι μηχανές εσωτερικής καύσης οι οποίες χρησιμοποιούνται μέχρι και σήμερα. Πέρα από αυτά, επεξηγεί το πώς λειτουργούν οι δίχρονοι, οι τετράχρονοι κινητήρες καθώς και ποιές είναι οι διαφορές μεταξύ τους . Έπειτα, στο δεύτερο και τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η δομή και η γεωμετρία των κινητήρων. Το σχήμα και το μέγεθος παίζουν σημαντικότατο ρόλο στη λειτουργία τους. Ο αριθμός και το μέγεθος των κυλίνδρων, των εμβόλων όπως επίσης και τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένα τα κινούμενα μέρη, είναι κάποια από τα βασικά στοιχεία σύνθεσης ενός κινητήρα ΜΕΚ. Η αναλογία συμπίεσης, η αναλογία αέρα καυσίμου, ο βαθμός απόδοσης είναι κάποια από τα μεγέθη που μελετάμε στα συγκεκριμένα κεφάλαια. Οι υπολογισμοί των μεγεθών αυτών, μας δίνουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία και την αποδοτικότητα του κινητήρα. Συνεπακόλουθα, στο τέταρτο κεφάλαιο μέσω της θερμοδυναμικής μελετάμε τους κύκλους εργασιών των ιδανικών αερίων όσον αφορά τους τύπους κινητήρων που ασχολούμαστε (Otto, Diesel, Carnot κλπ), σύμφωνα πάντα με τις εξισώσεις και τα διαγράμματα, τα οποία αποτυπώνουν με σαφήνεια τις μεταβολές που υφίστανται τα αέρια σε κάθε κατάσταση. Επιπροσθέτως, στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρει και αναλύει όλα τα βασικά μέρη και εξαρτήματα ενός κινητήρα όσον αφορά τα κινούμενα μέρη, το σύστημα καυσίμου, το σύστημα ανάφλεξης, το σύστημα ψύξης και το σύστημα λίπανσης ενός κινητήρα ΜΕΚ. Για καλύτερη κατανόηση των προαναφερόμενων συστημάτων επεξηγεί και το σκοπό για τον οποίο χρησιμοποιούνται καθώς επίσης και τα διάφορα προβλήματα που μπορούν να δημιουργήσουν δυσλειτουργία ακόμα και αστοχία κάποιων εξαρτημάτων κατά την λειτουργία ενός κινητήρα. Εν κατακλείδι, στο έκτο, και τελευταίο κεφάλαιο, δίνει σημασία στα καύσιμα χαρακτηριστικά, τα είδη των καυσίμων και των παραγώγων τους που κυκλοφορούν. Η χημική τους σύνθεση και σύσταση, το βασικό στοιχείο το οποίο είναι ο άνθρακας που παίζει καθοριστικό ρόλο στη παραγωγή ενέργειας κατά την καύση του. Κλείνοντας, με τη βοήθεια της χημείας μελετάμε τον υπολογισμό της ελάχιστης ποσότητας αέρα για καύσιμο και τον υπολογισμό της σύνθεσης του καυσίμου και της περίσσειας αέρα που παρέχεται από την ανάλυση καυσαερίων. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ el
dc.title ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ‘Internal Combustion Engine’ του Dr. Emad Tomad Karash. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής