Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του covid 19 και η υιοθέτηση του απο τις επιχειρήσεις

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αλεξοπούλου, Μαρία
dc.contributor.author ΖΙΖΟΛΛΙ, ΝΤΙΛΟΡΑ Α.Μ.17023
dc.contributor.author ΤΣΕΛΙΚΑ, ΖΩΗ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ Α.Μ.16817
dc.date.accessioned 2022-07-15T06:40:55Z
dc.date.available 2022-07-15T06:40:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10496
dc.description.abstract Το θέμα της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η Ψηφιακή Διάσταση της επικοινωνίας: ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του Covid19 και η υιοθέτησή του από τις επιχειρήσεις. Στο 1ο κεφάλαιο: «Επικοινωνία και Μάρκετινγκ στην σημερινή εποχή» δίνονται ορισμοί και έννοιες σχετικές με το θέμα, η επικοινωνία, οι τύποι επικοινωνίας, η διαδικασία επικοινωνίας, οι τρόποι επικοινωνίας & διαφήμισης (μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το διαδίκτυο, email, επικοινωνία εντός του προϊόντος). Στο 2ο κεφάλαιο: «Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ», παρουσιάζονται γενικά στοιχεία, περιγράφεται ο «Ενδυναμωμένος» καταναλωτής των Social Media (ταυτότητα, συζητήσεις, κοινοποίηση, παρουσία, σχέσεις, φήμη, ομάδες), η υιοθέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος της επιχειρηματικής πρακτικής, η διαχείριση της επωνυμίας στα Social Media, και η επίδραση του COVID-19 στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις επιχειρήσεις. Στο 3ο κεφάλαιο: «Ψηφιακό μάρκετινγκ στην εποχή του Covid19 στις Επιχειρήσεις», αναλύονται οι ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ σχέσεων με βάση την επικοινωνία, η μετάβαση από Offline σε Online, η αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς – αλλαγή στρατηγικής μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για την ευημερία των ΜΜΕ στην εποχή του Covid-19 (αγορά στα social media, επένδυση στο μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, διεξαγωγή διαδικτυακών σεμιναρίων, email marketing, δημιουργία blog), οι επιχειρηματικές ευκαιρίες μετά την προοπτική Covid-19 (υπηρεσίες Cloud, κατανόηση των αναθεωρημένων προτιμήσεων καταναλωτή, καμπάνιες μάρκετινγκ βάσει δεδομένων, Exercise Hybrid WFH Model), και τέλος οι επιπτώσεις του COVID-19 στις επιχειρήσεις. Στο 4ο κεφάλαιο: «Έρευνα για τον ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του covid19 και η υιοθέτηση του από τις επιχειρήσεις» καταγράφεται η βιβλιογραφική Επισκόπηση για τον ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ στην εποχή του covid19 από τις επιχειρήσεις, η μεθοδολογία της έρευνας, η υπόσταση της μελέτης (ερευνητικό εργαλείο, ερευνητικά ερωτήματα), το δείγμα και οι περιορισμοί της έρευνας. Στο 5ο κεφάλαιο: «Ανάλυση - Αποτελέσματα Έρευνας», παρουσιάζεται ο δείκτης Cronbach Alpha των μεταβλητών (τύπου Likert) του ερωτηματολογίου της έρευνας, οι συχνότητες των μεταβλητών του ερωτηματολογίου της έρευνας, η διερεύνηση των υποθέσεων έρευνας για τον ρόλο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του Covid19 και η υιοθέτησή του από τις επιχειρήσεις Στο 6ο και τελευταίο κεφάλαιο τα: «Συμπεράσματα», δίνονται τα κυριότερα ερευνητικά στοιχεία για τον ρόλο του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του covid19 και η υιοθέτηση του από τις επιχειρήσεις. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πατρών el
dc.subject Ψηφιακό μάρκετινγκ el
dc.subject Διαδίκτυο el
dc.subject Επιχειρηματικότητα el
dc.subject Covid19 el
dc.title Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του covid 19 και η υιοθέτηση του απο τις επιχειρήσεις el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής