| dc.contributor.advisor | Τερζή, Αρχόντω | |
| dc.contributor.author | Γιαννάκου, Βασιλική | |
| dc.contributor.author | Δαλαμπέκη, Ελένη | |
| dc.contributor.author | Λιούμπα- Ζερβοπούλου, Μαρία-Αγγελική | |
| dc.date.accessioned | 2022-07-14T08:37:46Z | |
| dc.date.available | 2022-07-14T08:37:46Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10486 | |
| dc.language.iso | el_GR | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πάτρας | el |
| dc.subject | Παιδιά | el |
| dc.subject | Παθητικές προτάσεις | el |
| dc.title | Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΘΗΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ | el |
| dc.title.alternative | THE ACQUISITION OF PASSIVE SENTENCES BY SCHOOL- AGE CHILDREN: COMPARING ASSESSMENT TOOLS | el |
| dc.type | Πτυχιακή Εργασία | el |