Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Σχεδιασμός, ανάπτυξη και ένταξη στην εκπαιδευτική πράξη ηλεκτρονικού μαθήματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την εκπαιδευτική ενσωμάτωση και αξιοποίηση των smart boards στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη χρήση της πλατφόρμας Open-eClass

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πιερρακέας, Χρήστος
dc.contributor.author Θεοδώρου, Γεώργιος
dc.date.accessioned 2022-07-12T09:28:54Z
dc.date.available 2022-07-12T09:28:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10465
dc.description.abstract Οι διαδραστικοί πίνακες (ΔΠ) είναι εγκατεστημένοι στα Ελληνικά σχολεία εδώ και μια πενταετία τουλάχιστον. Καθιστούν μια επιφάνεια προβολής διαδραστική όπου μαθητές και εκπαιδευτικοί αλληλεπιδρούν με το λογισμικό του υπολογιστή βιώνοντας μια μαθητοκεντρική, συνεργατική και ανακαλυπτική μέθοδο διδασκαλίας με το δάσκαλο σε ρόλο διαμεσολαβητή της γνώσης. Σκοπός της εργασίας είναι ο σχεδιασμός, ανάπτυξη και ένταξη στην εκπαιδευτική πράξη ενός ηλεκτρονικού μαθήματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την εκπαιδευτική ενσωμάτωση και αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων στην καθημερινή διδακτική πράξη. Διερευνήθηκαν η λειτουργική κατάσταση των ΔΠ στα Γυμνάσια της Αχαΐας, κατά πόσο και με ποιο τρόπο αξιοποιούνται αυτοί από τους καθηγητές καθώς και η ανάγκη δημιουργίας μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης. Συλλέχθηκε έντυπο και πολυμεσικό υλικό για τους ΔΠ και σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε η εκπαιδευτική παρέμβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα “η-τάξη”. Κοινοποιήθηκε στους εκπαιδευτικούς και αξιολογήθηκε με το User Experience Questionaire”. Παρότι υπάρχουν αρκετοί ΔΠ σε λειτουργία στα Γυμνάσια της Αχαΐας δεν χρησιμοποιούνται οι διαδραστικές δυνατότητες του λογισμικού τους. Οι εκπαιδευτικοί επιθυμούν περαιτέρω επιμόρφωση. Η εκπαιδευτική παρέμβαση παρουσιάζει σε δύο κύριες ενότητες το ελεύθερο λογισμικό openBoard και το εμπορικό λογισμικό για τους πίνακες smartBoard. Επικουρικά παρατίθενται σύνδεσμοι προς ποικίλο υλικό για την θεωρητική τεκμηρίωση της χρήσης των ΔΠ, τεχνικά θέματα και ενδεικτικά μαθήματα για την ενσωμάτωση και αξιοποίηση της διαδραστικής τεχνολογίας. Η εκπαιδευτική παρέμβαση αξιολογήθηκε από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς να αφήνει “θετική εντύπωση”, κατατάσσεται δε μέσω συγκριτικής προτυποποίησης σε επίπεδο “άνω του μέσου όρου”. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Διαδραστικός πίνακας el
dc.subject Επιμόρφωση Ενηλίκων el
dc.title Σχεδιασμός, ανάπτυξη και ένταξη στην εκπαιδευτική πράξη ηλεκτρονικού μαθήματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την εκπαιδευτική ενσωμάτωση και αξιοποίηση των smart boards στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη χρήση της πλατφόρμας Open-eClass el
dc.title.alternative Design, development and implementation in the educational process of an e-course for training trainers in the use and the educational exploitation of smart boards in Secondary Education using Open-eClass el
dc.type Μεταπτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής