Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παναγιωτόπουλος, Γεώργιος
dc.contributor.author Κούπτση, Βασιλική
dc.date.accessioned 2022-07-11T08:06:02Z
dc.date.available 2022-07-11T08:06:02Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10425
dc.description.abstract Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τον ρόλο της επικοινωνίας και της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναδειχθεί πόσο σημαντική είναι η σύγχρονη τεχνολογία, την εξέλιξη του τρόπου επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και τον ρόλο που έχει η επικοινωνία μέσα από μία διαφήμιση. Αρχικά η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο με τίτλο «Επικοινωνία και Διαφήμιση» αναφέρεται σε μία γενική αποτύπωση όρων και στόχων. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει μία μελέτη περίπτωσης, «η Περίπτωση της Nestle». Το τρίτο κεφάλαιο, με τίτλο «Τα πιο Δημοφιλή Κοινωνικά Δίκτυα» όπου καταγράφονται τα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια, το τέταρτο κεφάλαιο, με τίτλο «Τα πιο Δημοφιλή Παραδοσιακά Μέσα Επικοινωνίας» αναλύει τα κύρια παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας. Τέλος, το τελευταίο κεφάλαιο με τίτλο «Ερευνητικό Μέρος» περιγράφει όσες πληροφορίες συγκεντρώθηκαν μέσα από την έρευνα δηλαδή ορισμοί εννοιών, στόχοι επικοινωνίας και διαφήμισης, ανάλυση μελέτης περίπτωσης και τα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε έγινε με βάση την βιβλιογραφική έρευνα καθώς και την αναζήτηση επιστημονικών και τεκμηριωμένων άρθρων σε ηλεκτρονικά μέσα (ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια, εφημερίδες κ.ά.). Τα βασικά ευρήματα της εργασίας είναι πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάξαν πάρα πολύ τον τρόπο ζωής και επικοινωνίας των ανθρώπων αλλά και την νοοτροπία των επιχειρήσεων δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο διαφημίζουν σήμερα οι επιχειρηματίες τα προϊόντα τους el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης el
dc.subject Επικοινωνία el
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.title Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής