Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Η ικανοποίηση των καταναλωτών για τις ηλεκτρονικές αγορές μέσω των social media κατα την διαρκεια της πανδημίας

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παναγιώταρου, Αλίκη
dc.contributor.author ΑΛΒΑΝΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Α.Μ.16322
dc.contributor.author ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Μ.16396
dc.contributor.author ΚΑΛΠΑΝΤΖΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α.Μ.16392
dc.date.accessioned 2022-06-08T08:26:06Z
dc.date.available 2022-06-08T08:26:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10297
dc.description.abstract Αυτή η πτυχιακή εργασία διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές συμπεριφέρονται αγοραστικά στην εποχή της πανδημίας. Οι συγγραφείς ενισχύουν τις υπάρχουσες αρχές αποδοχής των θεωριών τεχνολογίας προσθέτοντας συγκεκριμένους οδηγούς συμπεριφοράς αναζήτησης γνώμης για την καλύτερη κατανόηση των αντιλήψεων των καταναλωτών όσον αφορά τη χρησιμότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη διαδικτυακή λιανική δραστηριότητα. Προσφέρεται για μελλοντική έρευνα σχετικά με την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αγορά προϊόντων στην περίοδο της πανδημίας. Αυτή η πανδημία έχει γίνει η μεγαλύτερη απειλή για την παγκόσμια οικονομία και τις χρηματοπιστωτικές αγορές, καθώς ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) υποβάθμισε τις προβλέψεις του για την αύξηση του ΑΕΠ το 2020 στις περισσότερες οικονομίες. Επίσης, όλες οι χώρες έχουν βάλει τους πολίτες τους σε περιορισμό με σκοπό να μπορέσουν να μειώσουν τη διάδοση του ιού με αυτόν τον τρόπο. Τέτοιοι περιορισμοί είναι οι εθνικές καραντίνες, το κλείσιμο των σχολείων, των καταστημάτων, της εστίασης και η υποχρεωτική τηλεργασία. Επομένως, οι επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να αναζητήσουν νέους τρόπους προκειμένου να μπορέσουν να λειτουργήσουν και να επιβιώσουν(Eavis, 2020). el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πατρών el
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject Πανδημία el
dc.title Η ικανοποίηση των καταναλωτών για τις ηλεκτρονικές αγορές μέσω των social media κατα την διαρκεια της πανδημίας el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής