Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Στρατηγικές Μάρκετινγκ Εναλλακτικού Τουρισμού

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γατομάτης, Παναγιώτης
dc.contributor.author Παπαναγιώτου, Ασημίνα
dc.contributor.author Λάσκαρη, Δόμνα
dc.contributor.author Βεργάρας - Μπαχαράκης, Θωμάς
dc.contributor.author Νάσσης, Νίκος
dc.date.accessioned 2022-05-31T07:19:21Z
dc.date.available 2022-05-31T07:19:21Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10281
dc.description.abstract Το μάρκετινγκ πρέπει να θεωρείται ως μια διαδικασία μέσω της οποίας οι εταιρείες δημιουργούν αξία για τους πελάτες και χτίζουν βιώσιμες σχέσεις προκειμένου να αποσπάσουν αξία από τους πελάτες σε αντάλλαγμα. Έτσι, το μάρκετινγκ είναι ο κεντρικός μοχλός του εταιρικού κέρδους και ανάπτυξης. Ο ρόλος του μάρκετινγκ είναι να επιλέγει αγορές-στόχους, να δημιουργεί ανώτερη αξία για τον πελάτη και ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ενσωματώνοντας όλες τις δραστηριότητες στην εταιρεία που επηρεάζουν την αξία που προσφέρεται στον πελάτη. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετά το πλαίσιο του τουριστικού marketing και εξειδικεύεται ως προς τον πράσινο τουρισμό. Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι η ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ που ακολουθούν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του αγροτουρισμού. Οι επιμέρους στόχοι της έρευνας σχετίζονται με τον τρόπο που η ελληνική πολιτεία στηρίζει αυτές τις επιχειρήσεις και τις αναγκαίες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν για τη βελτίωση της αποδοτικότητάς τους. Λαμβάνοντας υπόψη το περιεχόμενο των ερευνητικών ερωτημάτων που τέθηκαν, κρίθηκε ως καταλληλότερη για τις ανάγκες της μελέτης η διεξαγωγή μιας ποσοτικής έρευνας βάσει ηλεκτρονικού – δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 100 ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αγροτουρισμού που δραστηριοποιούνται σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Το δείγμα επιλέχθηκε με μια μη τυχαία, στοχευμένη δειγματοληψία, κατά την οποία κοινωνικές μεταβλητές όπως η ηλικία ή το φύλο δεν λήφθηκαν καθόλου υπόψη. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.subject Εναλλακτικός τουρισμός el
dc.subject Αγροτουρισμός el
dc.subject Πράσινο Μάρκετινγκ el
dc.title Στρατηγικές Μάρκετινγκ Εναλλακτικού Τουρισμού el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής