Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πιερρακέας, Χρήστος
dc.contributor.author Σερέτη, Ειρήνη
dc.date.accessioned 2022-03-11T10:31:51Z
dc.date.available 2022-03-11T10:31:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10103
dc.description.abstract Σκοπό της εν λόγω εργασίας αποτελεί η διείσδυση σε βάθος στη συμπεριφορά των ψηφιακών καταναλωτριών, με απότοκο την κατανόηση του τρόπου σκέψης, που τους οδηγεί στις αγοραστικές τους αποφάσεις και διαμορφώνει τις καταναλωτικές τους προτιμήσεις. Για τη διεξαγωγή της ακόλουθης έρευνας αξιοποιήθηκε η μέθοδος του ερωτηματολογίου, με την πολύτιμη βοήθεια εκατό συμμετεχουσών, οι οποίες κλήθηκαν να το απαντήσουν. Κάθε απάντηση ήταν μοναδική και βρεθήκαμε αντιμέτωποι με αποτελέσματα, που μας εξέπληξαν. Απεδείχθη περίτρανα, πως οι όροι του παιχνιδιού έχουν αλλάξει και συνεχίζουν να αλλάζουν, με γεωμετρική πρόοδο. Το πάνω χέρι έχουν, πλέον, οι leads/ καταναλωτές, οι οποίοι, καθώς κατακλύζονται από πληθώρα πληροφοριών και κριτικών, διαμορφώνουν μια πιο σφαιρική άποψη για ό,τι τους ενδιαφέρει. Έχουν πάψει να δέχονται άκριτα όσα τους προβάλλει οποιαδήποτε διαφήμιση και από θηράματα, λαμβάνουν δράση και γίνονται ενεργοί κυνηγοί της ποιότητας, της αλήθειας και της αξιοπιστίας. Στο παιχνίδι μπαίνουν δυναμικά και ριζώνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώνουν άτομα με κοινά ενδιαφέροντα, λειτουργούν με τρόπο παρεμφερή της Word of Mouth διαφήμισης και κυρίως χτίζουν brands. Συμπεραίνουμε επομένως, ότι η κάθε επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να επανδρώσει τη φαρέτρα της με ένα σχετικά νέο υπερόπλο, το οποίο όμως αν δε χρησιμοποιηθεί σωστά θα στραφεί εναντίον της. Χάρη στις απαντήσεις, που συγκεντρώσαμε, βρισκόμαστε επίσης σε θέση να γνωρίζουμε όσα ζητά να δει ένας χρήστης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εκμεταλλευόμενοι τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας βρισκόμαστε στη θέση να προτείνουμε τρόπους ορθής αξιοποίησης των μέσων αυτών. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης el
dc.subject Διαδικτυακές Αγορές el
dc.subject Συμπεριφορά Καταναλωτή el
dc.title ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ el
dc.type Μεταπτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου