Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαυρίδης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.author Λαμπρόπουλος, Φίλιππος (7081)
dc.date.accessioned 2022-03-04T05:53:04Z
dc.date.available 2022-03-04T05:53:04Z
dc.date.issued 2022-03
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10069
dc.description.abstract Σύμφωνα με αρκετές μελέτες, ο παλινδρομικός κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται ευρέως σε όλους τους τομείς στο μέλλον στις μεταφορές (ξηρά, θάλασσα και ουρανός), όσο και στη βιομηχανία και την παραγωγή ενέργειας. Παρά τη σημαντική ηλεκτροκίνηση αρκετών νέων κινητήρων σε σχέση με τους κλασσικούς κινητήρες ICE στις χερσαίες μεταφορές (τομέας με τη μεγαλύτερη διείσδυση του ηλεκτρισμού), ο θερμικός κινητήρας θα παραμείνει ένας από τους κύριους κινητήρες. Στην πραγματικότητα, η πλειοψηφία των σεναρίων που έχουν ερευνηθεί θεωρούν ότι διάφοροι τύποι κινητήρων που χρησιμοποιούν υγρά, ή αέρια καύσιμα με βάση τον άνθρακα θα εξακολουθούν να καλύπτουν έως και το 80% του παγκόσμιου στόλου ακόμη και το 2050 (ακόμη και αν το μεγαλύτερο μέρος αυτών των κινητήρων σίγουρα θα υβριδοποιηθεί και θα υπάρξει ένα μερικώς ηλεκτρικό κομμάτι). Επομένως, οι επόμενοι ICE, θα πρέπει να συνεχίσουν να σχεδιάζονται σύμφωνα με το εκάστοτε πεδίο εφαρμογής και να συμμορφώνονται με τους περιορισμούς των ρύπων, καθώς και τα επίπεδα εκπομπών CO2 διατηρώντας, ή αυξάνοντας την απόδοσή τους. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ el
dc.title Το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής