Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

MARKETING PLAN της Εταιρείας ZARA A.E.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Δασκαλόπουλος, Ευάγγελος
dc.contributor.author ΚΩΤΤΗΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Α.Μ.17091
dc.contributor.author ΨΗΛΟΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Α.Μ.17004
dc.date.accessioned 2022-03-02T08:42:46Z
dc.date.available 2022-03-02T08:42:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10054
dc.description.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία, έρχεται να εφαρμόσει τις γνώσεις, σε ένα πρακτικό υπόδειγμα, όπως είναι αυτό μιας πραγματικής επιχείρησης, έχοντας ως αντικείμενο, την μελέτη και ανάπτυξη, της εφαρμογής marketing plan στα καταστήματα Zara, που είναι μια αλυσίδα καταστημάτων λιανικής , που προωθούν ενδυματολογικό υλικό , καθώς και υπόδησης . Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας μας, παραθέτουμε πρώτα, την θεωρητική ανάλυση του marketing καθώς και κάποιων βασικών όρων. Στο δεύτερο κεφάλαιο κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή για τις δραστηριότητες και την πορεία της εταιρίας στο χώρο. Αναφέρουμε για την κοινωνικής της εταιρική ευθύνη και την πίστη που έχει το προσωπικό της στις αξίες της εταιρίας. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται μια ανάλυση για τα προϊόντα της εταιρείας Zara, για τη χρήση Α΄ υλών, για τους συνεχείς ελέγχους, του μίγματος marketing, καθώς και ανάπτυξη των λειτουργιών του, όπως επίσης πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται το μακρο – περιβάλλον της εταιρείας, ήτοι το οικονομικό, κοινωνικό – δημογραφικό, τεχνολογικό και πολιτικό. Στο πέμπτο κεφάλαιο, επιμένουμε στο μικρο- περιβάλλον , όπως τον σχεδιασμό του marketing plan , στον εντοπισμό του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της εταιρείας Zara, καθώς και για τις τάσεις της αγοράς. Συνεχίζουμε με την S.W.O.T ανάλυση ως θεωρεία, και επικεντρωνόμαστε στην S.W.O.T ανάλυση της εταιρείας Zara τελειώνοντας με τον επίλογο, όπου γράφουμε και τα συμπεράσματά μας από όλη την εργασία. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πατρών el
dc.subject Marketing plan el
dc.subject Αλυσίδα καταστημάτων - Μελέτη περίπτωσης el
dc.subject Μάρκετινγκ υπηρεσιών el
dc.title MARKETING PLAN της Εταιρείας ZARA A.E. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής