Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Η συμβολή της διαφήμισης στη συγκρότηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπαπετρόπουλος, Πέτρος
dc.contributor.author ΑΡΒΑΝΙΤΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Α.Μ.16977
dc.contributor.author ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ Α.Μ. 17040
dc.contributor.author ΛΕΖΙ, ΑΝΤΖΕΛΑ Α.Μ. 17055
dc.date.accessioned 2022-03-02T08:29:37Z
dc.date.available 2022-03-02T08:29:37Z
dc.date.issued 2022-02
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10053
dc.description.abstract Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με το πώς η διαφήμιση μπορεί να αποτελέσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μία επιχείρηση. Στο ξεκίνημα της εργασίας αυτής γίνεται μία εισαγωγή επί του θέματος όπου και καταγράφονται γενικά στοιχεία σχετικά την διαφήμιση και τα κύρια χαρακτηριστικά της. Στην συνέχεια , στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια των επιχειρήσεων αλλά και η έννοια του ανταγωνισμού ως βασικό θέμα που προκύπτει από την λειτουργία ομοειδών επιχειρήσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται όλες οι στρατηγικές ανταγωνισμού που μία επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει καθώς επίσης δίνεται και η έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το τρίτο κεφάλαιο πραγματεύεται το κύριο θέμα της εργασίας, το οποίο είναι η διαφήμιση ως το κύριο εργαλείο του μάρκετινγκ σε μία επιχείρηση. Επιπλέον καταγράφονται όλα τα θετικά αλλά και αρνητικά στοιχεία της διαφήμισης. Στο τελευταίο κεφάλαιο περιγράφεται η διαφήμιση ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά επίσης καταγράφεται και ο τρόπος που η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης είναι μετρήσιμη. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πατρών el
dc.subject Μάρκετινγκ και διαφήμιση el
dc.subject Προώθηση πωλήσεων el
dc.subject Ανταγωνιστικότητα επιχειρήσεων el
dc.title Η συμβολή της διαφήμισης στη συγκρότηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής